اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

 امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه توصیه از طریق رسانه ها علاج رفع آلودگی هوا نیست، گفت: راه علاج این مشکل برخورد با مراکز و صنایع تولید کننده آلایندگی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈعباس رحیمیˈ روز جمعه در خطبه های نمازجمعه افزود: توصیه از طریق رسانه ها برای آلودگی شهر فقط تسکین موقت این موضوع است.

وی با بیان اینکه نیروگاه اصفهان نیمی از سهم آلایندگی هوای اصفهان و خمینی شهر را برعهده دارد، اظهارکرد: سوخت این نیروگاه استاندارد نیست و مسوولان استان باید به دنبال اجرای راهکار جدی برای مقابله با آلایندگی این مراکز باشند.
وی گفت: تا زمانی که صنایع آلاینده در مجاورت شهر اصفهان و خمینی شهر فعال باشد مشکل آلایندگی هوا حل نخواهد شد. امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: مسوولان استان باید در مقابل سلامتی مردم شهر اصفهان و خمینی شهر پاسخگو باشند.
به گزارش ایرنا، وضعیت جوی هوای اصفهان در بسیاری از روزهای آذر و آبان در شرایط بسیار ناسالم، ناسالم و همچنین در برخی روزها در مرز هشدار قرار داشت همچنین در روز گذشته آلودگی هوای شهر اصفهان با میانگین 307 ((AQI) به مرحله اضطرار رسیده بود و پایگاه های اورژانس در میادین بزرگ شهر مستقر شده بودند.

تاریخ خبر: 1392/10/6



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.